شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۴۸ ب.ظ امیرحسین قره باغی ۱ نظر

آاااقاااااا سلامممم

خوبین؟

یه مدت نبودم!

البته به حال شما که فرقی نمیکنه اصن مگه کسی پستای منو میخونه؟

نمیدونم والا.

آقا اول از همه قالب جدید چطوره قشنگه خوب هس؟

یه قابلیت داشت که میشد تایم مورد نیاز برای خوندن متن رو هم دید که به لطف بیان که پولیش کرده و من که اصفهانیم

کنسل شد!

خب بریم شروعش کنیم.

تبریک میگم تو یک ایرانی هستی!

چی تبریکه چی چی داری میگی؟

نه حقیقتا تبریک میگم

تو جزو یکی از اقوام بی غیرت و احمق تاریخ هستی

باورت نمیشه؟

بیا تا یه نمونشو بت بگم!

سال 616 قمری(598 شمسی)

الان تو ایرانیم و تو زمان سلطنت سلطان محمد خوارزمشاهیم

قبایل مغول بعد از حمله به چین و تصرف قسمت های غربی مغولستان

یه بهونه گیر آورده و داره حمله میکنه به ایران

محمد مثلا سلطان با خودش فکر مینه که آره مغول چیه مغول آلوچیه تابستانا یک نمکی بش مزنیم مخوریم

و آره این فکرش همانا و وقتی که با دیدن لشکر مغول قالب تهی میکنه همانا

وقتی لشکر مغول رو میبنه د بدو و الفرار

الان تازه دارم میبینم که خیلی بدبختیم

وقتی بابام بهم میگفت ایران تو تمام لحظات وجودش فقط یک جک بوده و باورم نمیشد و تو دلم میگفتم که حتما اشتباه میکنه رو یادم میاد

واقعا عجیبه بابا از اون موقع 6 سال میگذره و من دقیقا لحظه ای که اینا رو داشت بهم میگفت رو یادمه!

میدونی علت دیگه بدبختی ما چیه؟

دلار گرون؟

یا چی

حجاب اجباری؟

ببین اگر عقیدت اینه که حجاب بده و اجباریه همین الان ازت خواهش میکنم که گورتو گم کن

من نمیگم حجاب بده یا خوبه

چون اصلا زن نیستم چرا اتفاقا شاید خیلی خوب باشه میدونم که تو تابستونیم و ممکنه گرمتون شه و بپزین و اینا ولی نه واقعا

اینجوری بهتون بگم که من تمام دوستایی که داشتم و از تو زندگیم خطشون زدن یه مشت چشم چرون بودن که تا دختر،زن،خانم،دختر بچه یا کلا جنس مونث میدیدا حیوون بازی در میآوردن ساده و واضح بگم یک مشت لاشی

اینام آدمای بیناموسین

باسه همین حجاب خوب هم هست

بدبختی بعدیمون

ما تو خاورمیانه

واحد پولمون مثلا یکیه در واقع تو کشورای عرب و ایران تلاش کردن یکی باشن و همشون ریالن

تو اروپام همینه ها همه یورو ولی فرقشو میدونی؟☻

اونا قیمتاشون هم یکیه ولی جاش مارو نگا کن؟

با ریال عمان میشه 

1,546,300 ریال ایران رو خرید!!!

حالم بشدت خرابه با یه مشت الاغ طرفیم وقعا

ایران گوهه عنه نمیشه توش زندگی کرد

ایران از قبل قاجار تموم شد

الان ماهایی که زنده ایم مثل اون سال های نوری فاصله ایه که وقتی یه ستاره میمیره بعد از هزار سال نورش قطع میشه

ماها اینجوری زنده ایم و من مطمعنم صد ساله دیگه یکی مثل من قراره بیاد همین حرفا رو بزنه چون ما ایرانیم

پسسس تبریک میگم که تو من ما یک ایرانی هستیم

باریکلا بابا. ایران در طول تاریخ همیشه تحت تصرف و تجاوز بوده و من منظورم خود تحقیری نیست. مقصودم اینه که افتخار حال روز ادمهاست نه گذشتشون. افتخار همه کسایی هستن که در طول تاریخ جون دادن برای سربلندی ایران و جون کندن برای سر زبونها انداختن نام ایران به نیکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی