پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ امیرحسین قره باغی ۰ نظر

فقط منم که وقتی به آهنگ گوش میدم حال دپرس و در عین حال امید میگیرم یا شما هم همینین؟

منظورم اینه که ..... میخوام پول درارم و در عین حال داد بزنم.

بلاخره ...م دیگه.

من عجیبم؟

من رفیقامو میرنجونم؟

اطرافیانمو چی؟

باید بهتر شم؟

? Ho bisogno di migliorare la mia vita

? Do I need to get better

کلا عجیبه!!

من شروع کرده بودم یه زبان برنامه نویسی بنویسم!

با داشتن سر رشته از تقریبا هر زبان برنامه نویسی!

شروع کردم تو پایتون ولی ریدم!

نه منظورم اون نی!

ریاضیات! پرینت! حلقه! ورودی! ولی یهو وایساد!

موند که موند!

انگار که یهو بی افتی تو آب و نمیتونی نفس بکشی!

دقیقا یا مثلا فلج خواب!

یهو از خواب بیدار میشی ولی نمیتونی تا چند دقیقه دست و پاتو تکون بدی!

خب واقعا عجیبه فکر کن با کلی امید یهو بشکنی!

تمومه!

اگر کسی میتونه کمکم کنه شخصی بهم پیام بده یا به

Amirhoseyngh447@gmail.com

خب واقعا دوست دارم راه بندازمش و خب هیچکسی نمیتونه به تنهایی یه پروژه بزرگ رو ران کنه!

خب به امید درودی دوباره بدرود به اونایی که میشناسم و میشناسنم یا بلعکس.♥

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی